+420 602 308 830 Po–Pá:  09:00 – 19:00

0 Košík Kontakt Můj účet
Hledat
  • Grily
    Grily Weber
    Plynové grily Weber, Grily na dřevěné uhlí Weber, Elektrické grily Weber, Peletové grily, Příslušenství, Náhradní díly Weber
    Grily Big Green Egg
    Příslušenství Big Green Egg
    Grily RÖSLE
    Plynové grily RÖSLE, Grily na dřevěné uhlí RÖSLE, Příslušenství
    Grilovací pomůcky
    Plynové lahve
    Půjčovna grilů
    Gril Akademie
    Výrobci
    Big Green Egg Highlife ITB Engineering Napoleon Rösle Weber
  • Suroviny pro grilování
    Grilovací omáčky
    Koření
    Sůl a pepř
    Delikatesy
    Maso a ryby na gril
    Výrobci
    Amazon BBQUE Cape Herb & Spice Chef Club Dairygold Del Sol Dobroty s příběhem Farm Frites Fireland Foods French's Highlife
    IFC Food Jack Daniels La Costena La Plantation Maldon Napoleon Nowaco Nuevo Progreso Rodinná farma Čunát Stefania Calugi Sweet Baby Ray's
  • Venkovní topidla
    Příslušenství pro stoly Patioflame
    Příslušenství pro topidla Enders
    Výrobci
    ECG Enders Highlife Napoleon Weber
  • Nápoje
    Alkoholické nápoje
    Výběrová vína, Šumivá vína, Lihoviny, Míchané nápoje
    Limonády a džusy
    RomFunny
    Sklenice, džbány a karafy
    Výrobci
    Afri-Cola Aguere AliCea Anton Kaapl Babička Baron Hildprandt Beluga Botter Brilla Champagne Diplomatico
    Domäne Wachau Don Papa Dos Maderas El Clásico El Dorado Eminente Exquisito Fascino Fireland Foods Gibson's Ginger Mania
  • Dárkové poukazy
  • Slevy
  • Gril Akademie Weber
  • Kurzy Kulinářského umění
  • Kontakt
Grilcentrum.cz Obecné informace / Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. HIGH LIFE s.r.o. veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá HIGH LIFE s.r.o. s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

I. Všeobecná ustanovení

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího – společnosti HIGH LIFE s.r.o. se sídlem K. Mašity 302, Všenory, PSČ: 252 31, IČ: 26470276 , zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Praze 4 a jeho zákazníků – kupujících.

II. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce, jehož popis, funkce, technické údaje a parametry jsou uvedeny přímo ve smlouvě nebo jsou stanoveny v technických údajích výrobce uvedených v příbalovém letáku – popisce (návodu k obsluze). Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na webových stránkách GRILCENTRUM.CZ, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách vycházejí z údajů výrobců s tím, že výrobce si vždy vyhrazuje právo učinit technické změny na výrobku. Všechny informace jsou uváděny dle aktuálních dostupných údajů od dodavatelů či jiných smluvních subjektů, ačkoli se vždy snažíme tyto informace ověřovat z více zdrojů a provádíme jejich kontrolu, nelze jejich nepřesnost zcela vyloučit a pro takový případ prodávající dostojí svým povinnostem vyplývajících ze zákona dodatečnou nápravou informačních povinností, jakmile se o nich dozví. Kupující má právo si před objednáním zboží položit emailem dotaz pro případné ověření těchto údajů. Obrázky u výrobků mohou být jen ilustrační (např. rozdíl v barevném provedení či obsahu setu více výrobků – v takovém případě je rozhodující popiska výrobku, kde je barva či obsah setu výrobků detailně popsán). a její provozovna – internetový obchod GRILCENTRUM.CZ, dále uváděná jako „prodávající“, se zavazuje, že svým odběratelům bude dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.

III. Místo plnění

Místem plnění je sklad či prodejna prodávajícího, kde prodávající předá zboží dopravci – přepravní firmě k dopravě k zákazníkovi, nebo je místem osobního odběru.

IV. Objednání zboží a uzavření smlouvy

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky – množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti a podobně, žádat kupujícího o autorizaci objednávky a ověření údajů v ní obsažených vhodným způsobem jako například písemně nebo telefonicky. Prodávající je oprávněn nepřihlížet k objednávce, jejíž autorizaci požadovaným způsobem kupující odmítne provést. Prodávající si také vyhrazuje právo zrušení objednávky v případě chyby při typování ceny. Případné storno objednávky zákazníkem lze provést emailem či telefonicky.

V. Cena a platba

Ceny uvedené na webových stránkách GRILCENTRUM.CZ jsou platné ke dni objednání zboží a konečné. Prodávající si vyhrazuje právo změn uvedených cen v případě změny kurzu, výrazné inflaci nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží, tyto změny jsou vždy průběžně uváděny v aktualizaci ceníků. Kupní cena bude považována za uhrazenou teprve po připsání celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na účet prodávajícího nebo uhrazením celé částky v hotovosti v prodejně prodávajícího nebo pracovníkovi přepravní firmy. Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím slouží zároveň i jako daňový doklad, dodací list a v případě kdy není přiložen speciální záruční list, tak nahrazuje i tento list. Kupující může zboží převzít zásadně až po jeho úplném uhrazení, pokud není toto dohodnuto jinak. K ceně zboží je připočítána částka za dopravu na místo určené kupujícím ve výši uvedené v procesu objednávky.

V případě, kdy kupující provede úhradu předem a prodávající není schopen zajistit dodání vybraného zboží, prodávající neprodleně vrátí plnění zákazníkovi dohodnutým způsobem. Lhůta je závislá na způsobu vrácení (převodem, poštovním převodem).

Akční ceny jsou platné do vyprodání zásob a nebo další aktualizace nabídky. a nelze kombinovat několik slev dohromady. Zákazník si sám vybere, kterou slevu uplatní.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

V případě platby kartou kupující souhlasí s vystavením účtenky v elektronické podobě. Účtenka bude odeslána kupujícímu na email uvedený v jeho objednávce.

VI. Reklamace poškozené zásilky

Při převzetí zásilky zkontrolujte, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky vnějšího poškození. Pokud příjemce zjistí zjevné vady (např. poškozený obal), může zásilku odmítnout. V případě převzetí takovéto zásilky je osádka vozidla povinna uvést do přepravního listu, že zásilka byla převzata s poškozeným obalem. Pokud příjemce zásilky zjistí vadu vyplývající z poškození při přepravě, je povinen oznámit tuto skutečnost bez odkladu zasílateli (postačí e-mailem) a hlavně dopravci, a to nejpozději do tří kalendářních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena a vyžádat si sepsání Zápisu o škodě. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že reklamace z tohoto důvodu nebude uznána, což bude zejména kupujícímu prokazováno podepsaným dodacím listem, jehož podpisem kupující stvrzuje bezvadnost dodávky. Při poškození zásilky kontaktujte dopravce a naši společnost. Dopravce po telefonické domluvě vyšle svého regionálního zástupce na ohledání zásilky a sepsání zápisu o škodě. Z těchto důvodů nesmí příjemce se zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal zásilky, ve které mu byla zásilka doručena. Na základě zaslané kopie zápisu o škodě (Tel, e-mailem, poštou), Vám zašleme novou zásilku. I. Všeobecná ustanovení

VII. Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou – objednávkou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

VIII. Vrácení zboží

Spotřebitel má právo podle ust.§ 53, odstavce 7 Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14-ti dnů od převzetí zboží, vyjma případů výslovně uvedených v odst.8 téhož ustanovení občanského zákoníku. Před odesláním zboží na naší adresu doporučujeme zaslat (emailem, faxem nebo samostatným, případně ke zboží přiloženým dopisem) formální odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla objednávky. Odstoupení od smlouvy by mělo být doručeno prodávajícímu nejpozději v poslední den zákonné 14ti denní lhůty od převzetí zakoupené věci. Pokud se tak spotřebitel rozhodne, měl by nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu poslat zpět prodávajícímu současně s odstoupením od smlouvy nebo bez zbytečného odkladu po jeho odeslání. Prosíme také o uvedení případného důvodu (není zákonem vyžadováno a ani není námi jeho uvedení podmiňováno pro vrácení prostředků za cenu zboží) – pomůžete však nám tak zkvalitnit naše služby. Děkujeme. Po obdržení vráceného zboží budou peníze za zboží a peníze za dopravu z internetového obchodu, zaslány na adresu kupujícího nebo převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 10 pracovních dnů po obdržení podepsaného dobropisu, který je na adresu kupujícího odeslán neprodleně po fyzickém obdržení a překontrolování zboží. Zaslání zboží zpět na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli. Spotřebitel nemůže odstoupit podle ust.§ 53, odstavce 8 Občanského zákoníku od kupní smlouvy:

  1. na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
  2. na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele
  3. na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
  4. na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal
  5. na dodávku novin, periodik a časopisů
  6. spočívající ve hře nebo loterii

IX. Záruka a servis

  1. Záruku na prodávané zboží prodávající poskytuje prodávající dle obecně závazných právních předpisů po dobu uvedenou v záručním listě. Není-li u daného produktu jinak, je záruční doba na produkty všech značek 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od prodávajícího při osobním odběru či od dopravce potvrzením přepravního (dodacího) listu kupujícím.
  2. Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodbornou montáží či jiným neodborným uvedením do provozu, neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami jako například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou nebo působením jiných nestandardních jevů jako například přepětí v rozvodné nebo telefonní síti. Prodávající si vyhrazuje právo neuznat reklamaci v případě, že výrobce či jím pověřený odborný servis prokáže, že kupující neoprávněně do výrobku zasáhl po odstranění pečeti výrobce, či, že došlo k mechanickému poškození zboží. Dále se reklamace nevztahuje na korozi a otupění nože nebo na ztrátu šroubků z jakého koliv výrobku.
  3. Místem uplatnění reklamace je prodejní místo prodávajícího – HIGH LIFE s.r.o. Modřanská 80, Praha 4, 143 00, tel.: 775402769 (operátoři s Vámi provedou záznam o reklamaci a naši odpovědní pracovníci se s Vámi spojí), otevírací doba Po – Pá 10.00 – 18.00 hod (osobní návštěvu pro reklamaci je nutné, ve vlastním zájmu, dohodnout předem). O uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží je nutno sepsat zápis o reklamaci, kupující v něm uvede, jak požaduje v rámci možností daných zákonem (srov. ust. § 622 občanského zákoníku) reklamaci vyřídit.
  4. Při uplatnění reklamace je vždy nutné prokázat uzavření kupní smlouvy a to nejlépe předložením dokladu o nákupu – faktury, dále záručního listu (pokud byl vydán) a podrobně popsat vadu výrobku. Pokud se vada nevyskytuje trvale, je nutné jednoznačně uvést podmínky, za kterých se projevuje. Reklamované zboží musí být kompletní, pokud možno i zabaleno v původním obalu. V případě nepředložení záručního listu či pochybnostech prodávajícího o tom, že s údaji v něm bylo manipulováno, nemůže prodávající reklamaci odmítnout, při stanovení počátku běhu záruční doby však bude vycházet ze své evidence (potvrzený dodací list).

X.Elektronická evidence tržeb (EET)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Zákon o evidenci tržeb neupravuje formát ani způsob předání účtenky zákazníkovi, prodávající může vystavit účtenku i elektronicky a na tuto formu předání účtenky kupující přijetím těchto Obchodních podmínek přistupuje.

XI. Závěrečná ustanovení

Tyto obecné Obchodní podmínky jsou platné od 4.8.2015 a nahrazují v plném rozsahu předchozí ustanovení. Obchodní podmínky platné pro dřívější období lze na vyžádání zaslat e-mailem. V případě nejasností ohledně těchto obchodních podmínek nás můžete kontaktovat na tel.: 775402769

Nabídka kurzů

Obrázek

Největší výběr

špičkových grilů a příslušenství značek Weber a Big Green Egg

GrilCentrum Modřany

Modřanská 80, P-4, 143 00
Tel: 775 402 769

Otevírací doba:
Po - Pá: 09:00 - 19:00

Ve čtvrtek 28.9. ZAVŘENO!

GrilCentrum WEBER Harfa

Ocelářská 3, P-9, 190 00
Tel: 602 308 830
Servis: 734 242 081

Otevírací doba:
Po - Pá: 09:00 - 19:00

Ve čtvrtek 28.9. ZAVŘENO!

Obecné informace

  • Obchodní podmínky
  • Servis
  • Doprava
  • Kvalita
  • Bezpečnostní pokyny
  • Kontakty
  • Prohlášení o zpracování osobních údajů

Kontakty

Tel: 602 308 830
E-mail: eshop@highlife.cz (Objednávky, dotazy a poptávky)

Provozovatelem stránek www.grilcentrum.cz je společnost HIGH LIFE s.r.o.


všechny kontakty »

powered by 3sixty, s.r.o. / with E-shop Shop360